قنبرزاده: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قنبرزاده: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم

به گزارش "ورزش سه" ، منصور قنبرزاده در حاشيه نشست امروز اتحاديه فوتبال گفت : جلسه بسيار خوبي بود و از معدود دفعاتي بود که مديران باشگاه ها ،مسئولين فدراسيون ، سازمان ليگ و اتحاديه باهم حضور داشتند . البته بايد جلسات کارشناسي به صورت کارگروه هم تشکيل شود تا مباحث امروز نتيجه دهد . مباحث مطرح شده در نشست امروز در مورد نظام جامع باشگاه داري بود براي ارائه به کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ، که مي تواند در آينده ي باشگاه هاي ورزشي بسيار تأثير گذار باشد .

وي در مورد جذب بازيکنان جديد در نيم فصل دوم گفت : وقتي نتايج را بررسي کنيد مي‌فهميد که روند خوبي را داشته‌ايم . نفت تهران در 7 بازي نيم فصل دوم 17 امتياز گرفته که نشان مي‌دهد با ادامه‌ي اين روند مي توان اميدوار بود که در بين 4 تيم بالاي جدول باشيم .

وي در مورد ليست تيم ملي و حضور تنها يک بازيکن در اين ليست به خبرنگار ورزش سه گفت : مطمئن هستم آقاي کي‌روش و کادر فني تيم ملي در تلاشند تا بهترين ها را براي تيم ملي انتخاب کنند . انتخاب بهترين ها هم بستگي به تاکتيک سرمربي دارد و من اعتقاد دارم همه بايد به انتخاب آقاي کي‌روش احترام گذارند .

ايشان در مورد بازي پيش روي نفت تهران با پرسپوليس تصريح کرد : با توجه به روحيه بالا و نتايج خوبي که پرسپوليس در نيم فصل دوم کسب کرده ، مطمئناً بازي سختي را در آزادي خواهيم داشت . اما اين به منزله ي اين نيست که خود را از پيش باخته بدانيم . بازيکنان و کادر فني همه تلاش خود را به کار ميگيرند تا دست پر از اين بازي برگردند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قنبرزاده: به نظر کي‌روش احترام مي‌گذارم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)